22 Aralık 2010 Çarşamba

Bittim, Bitirdim

Pek sevimli zürafamızı örmeyi sonunda tamamladım. Henüz bitirmemiş olan ve yeni başlayan arkadaşlarıma havamı atabilir; "Ne kadar ağırsınız!" diyebilirim... Nasıl olsa ben bitirdim.
Şaka bir yana, şunu belirtmeliyim ki; o kadar zor bitirdim, o kadar olsun!
Nedenine gelince, Anchor Olympos ipi, 2.5 numara tığ ile örerseniz eğer, o örgü işkenceye döner. Hem sert oldu hem de ağır. Ama bittiğine sevindim. Harika bir iş çıktı ortaya. Tam 47 cm boyunda, sevimli mi sevimli bir zürafacık.
Göz ve dudak detayında keçe kullandım. Onu dikmesi de ayrı dert oldu tabii. Örgü kalın ve sıkı, keçelerim de gayet kalın... İğne girer mi? Parmaklarım nasır tuttu. Sırtına da kahverengi ipimle bir iki leke yaptım. Zürafaya benzesin değil mi? İp demişken... Örgüde kullandığım ipin oldukça kalın olduğunu söylemiştim. Bir de bunun kahverengisini bulamadım mı ben!!! Mecbur elimdeki bir başka kahverengi ipi iki kat yapıp kullandım. Bu hengamede yanaklarını da boyamayı unutmuşum zaten. Neyse... Buna da şükür etmek gerek.
Şöyle durup geriye bakınca, amma yormuş bu zürafa beni.
Dediklerinle yılmadık arkadaşım, biz bunu örmek istiyoruz derseniz eğer işte linki: Kocaman bir TIIIIIKKK!!!

Mutlu kalın efendim! Oyuncağınız bol olsun...

11 yorum:

Ebru Akkaş dedi ki...

ellerine sağlık ablacım çok şeker olmuş...darısı benim başıma benimde az kaldı bittibitiyor.com :))))

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok şeker olmuş.. ben de örmek istiyordum ama ne yazık ki yoğunluk üzerine bir de ufaklık keyifsizlenince başka bahara kaldı zürafacıkla çalışmamız... ellerine sağlık. iyi günlerde oynasın ada.. eminim çok sevmiştir...

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Filizim eline sağlık. Şaka maka bayağı haşmetli bir oyuncak oluyor :) Evdeki kuzudan fırsat bulup örmek ne zordur bilirim. Harika olmuş. Ağız ve göz detayı çok yakışmış.

Nazan dedi ki...

Ellerine sağlık Filiz,emeğine değmiş,çok sevimli bir oyuncak olmuş.Eli ağırlardan biri benim,çok istediğim halde başlayamadım bile.

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Ebru Akkaş- bitir artık kuzum sen de! Ne kaa uyuşuk çıktın :)

Emine Öztürk- Tabii ki önemli olan minik meleklerimiz. Öncelik onların. zürafa sonra da yapılır. Geçmiş olsun!

Hayal Arkadaşlarım- Teşekkür ederim Dilek hanım. O ağız ve gözler pek kıymetli çünkü çok uğraştırdılar! E tabii bir de Ada hanımın huysuzluğu ile tadından yenmedi bu etkinlik :)

Nazan- Umarım en kısa zamanda siz de başlar ve göz açıp kapayana kadar da bitirirsiniz. Zira benimki hiç öyle olmadı...

Şule Sarıbaş- Teşekkür ederim. Sizin nezdinizde Dilek hanıma da teşekkür ederim çünkü onun oyuncağı bu sevimli zürafacık!

hobişko dedi ki...

filizciğim şahane olmuş
Bakalım ben ne zaman bitiricem kimbilir
Edanın en çok başının etini yiyenlerden biri olarak kendimden utanıyorum valla

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Feride ablacım noldu sana böyle? Elinden tığ düşmezdi. Şimdi eline almıyorsun... :)

edaca dedi ki...

haaaaaaaaaaa tam bı suslu zarıfe olmus harıka gozler dudaklar sahane :))))))))

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Teşekkür ederim :D

Ebru Akkaş dedi ki...

bitirdim zürafamı şükür .kokoş zürafam güzel oldu benimde valla :) ama bloğuma ekleyemediiimmmm :(((

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Senin blog inşallah tamamlanıcak. Kaplumbağa hızıyla gidersen böyle olur!