17 Aralık 2010 Cuma

Ada Hanımın Yeni Cicisi


Malum, bu sene soğuklar geç geldi. Hava da birden bozulunca farkettim ki Ada hanımın şapkası yok. Tabi ilk çocuk olunca eksikler çıkıveriyor ortaya teker teker. Hazırlıksız yakalanıveriyorsunuz. Eksiği görünce araştırmaya koyuldum. İnternette birkaç model buldum. En çok beğendiğimin de resmini alıp bilgisayara kaydettim. Baka baka örneğimizi de çıkarttık. Çok mutluyum :) Az evel bitirdim şapkayı. Hemen fotoğrafı ekleyim istedim. Gece olduğu ve telefonla çekildiği için fazla net değil... Ama sabaha kadar sabredemem :)

8 yorum:

Hamarat Ablam dedi ki...

Filizciğim ellerine sağlık çok cici olmuş.Ada'cığım iyi günlerde güle güle sağlıkla kullansın.sevgiler...

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Doğru Filizcim o eksikler hiç bitmiyor :) Çok sevimli, şirin bir şapka olmuş. Güle güle, sıcacık giysin Ada. Ellerine sağlık.

edaca dedi ki...

keyıfle kuulllansın kuzucum

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim. Umarım giyer bizim cadı. Ağlamaya başlıyor takınca. Alışık değil :)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

bebeklerin eksikleri hiç bitmiyor...çok şirin olmuş.. elelrine sağlık. ufaklığa da çok yakışmış.. Allah nazarlardan saklasın güzel kızımızı.. onu da kocaman öpüyorum..

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Teşekkür ederim Emine hanım. Profil resminizdeki melek de sizin bebişiniz sanırım. Allah bağışlasın.

Ebru Akkaş dedi ki...

ellerine sağlık ablam... adacıkım taksın onu güzel güzel :)) Allah o eksikleri hiç bitirmesin...

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Teşekkür ederim Ebuşum!