3 Aralık 2010 Cuma

Ayak Yapılışı 2

Yeni bir ayak modelini daha paylaşmak istedim. Bu defaki ayağımızı tekli tırabzan ile örüyoruz. Hem daha az sırada bitiyor hem de bacak ile ayakkabının örgüsü farklı olduğu için hoş görünüyor. Umarım beğenir ve oyuncaklarınızda kullanırsınız.

Kullandığım kısaltmalar: HDC(tekli tırabzan), SC(sık iğne), INC(arttırma), DEC(azaltma), BL (back loop), FL(front loop)

16 zincir çekin

1S; 15HDC, INC, 13HDC, INC [32]
2S; INC, 13HDC, INC, HDC, INC, 13HDC, INC, HDC [36]
3S; INC, HDC, INC, 13HDC, INC*5DEFA, 14HDC, INC [44]
4S; 44 HDC BL
5-6S; 44HDC
7S; 14HDC, DEC*10 DEFA, 10HDC [34]

8.sırayı örerken FL çalışıyoruz.

8S; 14HDC, DEC*5 DEFA, 10HDC [29]
9.sırada farklı renk ipe geçiyoruz ki çorabımızı örelim. Ayrıca bu sırayı bir önceki sıranın BL üzerinde çalışıyoruz. Tam 29 adet HDC yapıyoruz.

10S; 13SC, DEC*5 defa, 6SC [24]
11-15S; 24 SC

İşte bu kadar!!! Biraz büyük bir ayak oldu. İşte resmi



6 yorum:

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Filizcim çok güzel anlatmışsın. İyi oldu bu ayaklar. Paylaşım için çok teşekkürler.

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Umarım ayak yapmaktan muzdarip kişilere fikir olmuştur bu anlatımlar. Nezaketiniz için ben teşekkür ederim...

allsocute dedi ki...

cok sevimli, cok guzel bir ayak olmus :)

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Ayak tarifleri devam edecek Seren hanım. Umarım diğerlerini de beğenirsiniz.

huuuubakbi dedi ki...

ben de kendi çapımda yapmaya başladim ama sizin bilgilerle gelişecegim inşallah,sagln

Özge Filiz Karabulut dedi ki...

Rica ederim. Bir nebze katkıda bulunabilirsem ne mutlu bana :) Eminim birçok güzellik de sizin elinizden çıkacaktır.